Úřední deska
Výzva k předložení nabídky od 4. 10. 2024 do 18.10. 2024
Odkladový prostor pod ŠJ – podrobnosti zde
Odkladový prostor pod ŠJ – podrobnosti zde
Úřední hodiny o prázdninách
02. 07. 24 8.00 – 10.00
04. 07. 24 8.00 – 10.00
16. 07. 24 8.00 – 10.00
30. 07. 24 8.00 – 10.00
06. 08. 24 8.00 – 10.00
26. 8. – 30. 8. 24 8.00 – 11.00
Mgr. Milan Kučera
ředitel školy
Výzva k předložení nabídky malého rozsahu. Výzva v pdf zde. Specifikace zde.
Ukončení školního roku 2023/2024 a vydání vysvědčení: 21. 6. 2024
Od 24. 6. 2024 do 28. 6. 2024 bude vyhlášeno ředitelské volno.
Od 24. 6. 2024 do 28. 6. 2024 bude vyhlášeno ředitelské volno.
Zahájení školního roku 2024/2025: 2. září 2024
Vážení rodiče,
před onemocněním Covid-19 se měl na ZŠ Sever rekonstruovat prostor šaten. V současné době se vedení školy ve spolupráci s TS HK rekonstrukci podařilo realizovat. Tato rekonstrukce bude zahrnovat kompletní výměnu odpadů, elektroinstalace, budou položeny nové lité betonové podlahy…, bude prováděna v šatnovém prostoru a v jednotlivých přístupových chodbách až k ústí jednotlivých pavilonů (U10, U5,U12, tělocvičny, dílny). Součástí bude i kompletní rekonstrukce toalet v tomto vytyčeném prostoru!
Datum zahájení rekonstrukce: 24. 6. 2024
Datum ukončení rekonstrukce: konec listopadu 2024
Družinové děti mohou samozřejmě pokračovat v docházce v době vyhlášení ředitelského volna. Rodiče budou včas kontaktováni, zda družinu v této době využijí.
Celá rekonstrukce bude časově, organizačně a technicky náročná (umístění náhradních toalet, oddělení pracovníků stavby od žáků), ale výsledek bude stát za toto omezení.
Kromě této rekonstrukce se v období prázdnin vybuduje přístřešek, který bude navazovat na vchod do ŠJ. Rodiče, kteří čekají na své děti, budou částečně kryti před nepřízní počasí.
Mgr. Milan Kučera
Informace pro oznamovatele protiprávního jednání podle zákona č. 171/2023 Sb.
Prohlášení o implementaci Směrnice EU o whistleblowingu.
Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2023/2024
Výzva k předložení nabídky: veřejná zakázka malého rozsahu. Nákup 30 ks chrombooků a nabíjecí skříň pro 30 chrombooků. Podrobnosti v příloze.
Rozpočet na rok 2021 až 2024
Průkaz energetické náročnosti budovy
Další důležité informace
8. 10. 2024
Smyslem projektu „S Krtečkem na ZŠ Sever“ je předložit[...]
11. 9. 2024
Vyjádření primátorky města Hradec Králové k bezpečnosti na školách v souvislosti s výhružnými emaily
Vyjádření primátorky města Hradec Králové k bezpečnosti na školách[...]
26. 7. 2024
Ukončení vyučování: 1. třídy Sraz prvňáčků před budovou školy:[...]
31. 5. 2024
Vážení rodiče, 11. 06. 2024 (úterý) se od 16.00[...]
16. 5. 2024
Vážení rodiče, dne 15. 5. 2024 jsem byl informován[...]
7. 3. 2024
Vážení rodiče, od 25. 3. 2024 bude zprovozněn formulář[...]
12. 1. 2024
Podmínky dotace (veškeré podrobnosti) naleznete na stránkách města zde[...]
16. 7. 2023
Vyučování ve školním roce 2023/2024 začne ve všech základních[...]
5. 3. 2023
Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku[...]
27. 2. 2023
anonymizované výsledky žáků ZŠ Sever kompletní anonymizované výsledky všech[...]
1. 2. 2023
Oznamujeme Vám, že od 1. 2. 2023 z důvodu[...]
23. 1. 2023
Přijměte pomocnou ruku odboru sociálních věcí (Hradec Králové). Obraťte[...]
5. 9. 2022
Nová adresa na přístup do internetové žákovské je https://bakalari.zssever.cz.[...]